pinkpandis

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

GRATTIS ROBIN ;D

Av Irma Magnusson Eklund - 9 mars 2013 22:40

Grattis Robin ha så kul på euro vision song contest i Maj C: (Din Gris D:<)

Jag som hejade på Gubbarna  

Började blöda näsblod mitt i resultatet fail av mig hahha xd

Vet inte vad jag ska skriva har fort farande typ noll som  kollar på den här bloggen.För att göra det lite roligare 

varför inte lägga in en bild på Robin Sjernberg :D

 

Jag vet den blev lite konstig men njut xd

Känns lite konstigt att blogga när klockan 10 i elva o.o

Ska läsa cirkeln, använda datorn och va forever alone.

 Hejdå och så hoppas vi på att det blir fler som kollar på den här bloggen :) 

 
 
Ebja Askwall

Ebja Askwall

10 mars 2013 13:48

Snyggg blogg men jag tycker också attgubaarna ska vinna inte Robin stjernberg;)

http://Enjask.bloggg.se

Irma Magnusson Eklund

15 mars 2013 22:06

Jag vet dumma han (alltså Robin) D:

 
Enja

Enja

27 april 2013 18:26

jo, jag väntar spänt på nästa inlägg. Hoppas det kommer snart:)

http://enjask.blogg.se

Irma Magnusson Eklund

27 april 2013 21:56

Nytt inlägg idag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

D:

Av Irma Magnusson Eklund - 27 april 2013 21:56

Jag har typ inte varit inne på msp så mycket.Jag tycker inte det är lika kul längre..liksom ://  Så jag kanske inte gör så många inlägg på den här bloggen just. Utan på en annan..ja,jag har en till som INTE har MSP tema. När jag har fixat den...

Av Irma Magnusson Eklund - 1 april 2013 22:07

Snälla lite hjälp till lvl 6? Har just nu 14.278 fame kvar x-o Vill gå upp i level för typ alla killar bryr sig om level :// Ja, Jag är singel ;( Starloy10 gjorde slut för några dagar sedan så jag  söker en kille :'( Jag hatar att va singel :'/...

Av Irma Magnusson Eklund - 31 mars 2013 00:18

Glad Påsk :D Vettefan inte vad jag ska skriva ._. Det är typ mitt i natten och jag är astrött vet inte änns varför jag är uppe c: ._. E sugen på att ha en frågestund eller något c: Men kan inte ta några beslut när det är mitt i natten för min hjä...

Av Irma Magnusson Eklund - 25 mars 2013 17:03

Kött ;D Den här inlägget är till för älskarblå,, Hon frågade mig om jag kunde gör Header till hennes blogg.Jag sa ja. Och då så gjorde jag 2 stycken olika så får hon välja vilken hon vill ha ;)  BILD NR.1                        ELLER   ...

Av Irma Magnusson Eklund - 25 mars 2013 10:40

Jag är så fuckin glad :D  Kolla headern Den blev ju assnygg *-* Gjorde den på pixrl.com   Aldeles själv. E stolt över mig själv :) Funderar på att fråga pappa om jag kan få Hyper cam 3 så att det blir snyggare bilder.   Kan inte ha fler Vän...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards